(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

بهترین مد های بازی


(( پی سی گیمرز )) | Pc Gamers

جستجو

بنر های وبسایت


  • ۱
  • ۰

پسورد کلید عبور به اطلاعات شماست اگر در انتخاب اون دقت لازم رو نداشته باشید در واقع اطلاعات خودتون رو در دنیای مجازی به خطر انداخته اید مسلما هیچ کاربری وجود نداره که امنیت اطلاعاتش توی دنیای مجازی براش اهمیت نداشته باشه مخصوصا کاربران ایرانی که همیشه محافظ کار هستند . پس در این مقاله به آموزش ساخت پسورد های ایمیل خواهیم پرداخت . 

اول از همه این رو به خاطر داشته باشید که هر سیستمی ضعف های خودشو داره و سیستم ها هوش مصنوعی ندارند که بتونند از خودشون مراقبت کنند چون که CMS ها با استفاده از الگوریتم های از قبل تایین شده محافظت میشوند پس در این بین بیشترین عامل در امنیت بالا مواردی هستش که خود کاربر باید اونها رو رعایت کند ..
 

سعی کنید از نام های کاربری مثل admin یا owner یا امثال اینها به هیچ وجح استفاده نکنید  و یا مثلا از اسم یا فامیلی خودتون برای نام کاربری استفاده نکنید و یک نام کاربری رو انتخاب کنید که غیر قابل حدس باشه نگران زیبایی اون نباشید وردپرس این قابلیت رو داره که یک نام یا لقب برای نمایش انتخاب کنه به این صورت نام کاربری مخفی میشه و نامی که به دلخواه خودتون هست به عنوان نام کاربری نمایش داده میشه ..
 

رمز عبور هم اهمیت بالایی داره و سعی کنی از رمز های ترکیبی بین اعداد و حروف و کاراکتر ها انتخاب کنید تا قابل حدس نباشد و رمزی انتخاب کنید که از یادتون نره و همیشه در خاطرتون باشه  مثلا من یک شعر فارسی  رو به انگلیسی مینویسم به این صورت

 

Korosh The King Of Iran

 

حالا اگر بیایم حرف های اول هر کلمه رو جدا کنیم به این صورت برای ما در میاد

KTKOI

 

الان ما یک کلمه ایی داریم که غیر قابل حدس میباشد و توی هیچ فرهنگ لغتی وجود نداره و امکان اینکه این پسورد توسط هکر حدس زده بشه خیلی خیلی کمه میشه گفت ۱ در یک میلیارد بار هستش و مزیت دیگه ایی که داره اینکه هیچ وقت از یادتون نمیره و همیه توی یادتون هست و فقط کافیه یاد جمله بیوفتید همینطور به اخر رمز عدد هم وارد کنیم که دیگه خیالمون از قوی بودنش راحت بشه مثلا تاریخ تولد رو بر عکس بنویسید به این صورت :

 

KTKOI27

 

کارشنان روابط اجتماعی و انسان شناسی یک کشف خیلی جالبی کردند که هر انسانی یک عدد ذاتی در وجودش داره که علاقه خیلی بالایی به اون داره و تا اخر عمر این عدد همراهش هستش مثلا عدد مورد علاقه من ۱۲ هستش و از بچگی به این عدد علاقه خاصی داشتم دانشمندان این عدد رو به اسم عدد ذاتی میشناسند که هر انسانی این عدد رو داره پس میتونید ازش استفاده کنید تا هیچ وقت پسورد خودتون رو از یادتون نره .

 

 

شما حتی میتونید از سایت هایی که کارشون ساخت پسورد هایی با امنیت فوق العاده بالا هستش هم استفاده کنید این سایت ها میان طبق یک معادله ریاضی و طبق یک الگوریتم پیچیده ایی یک پسورد با امنیت بالا میسازن و در اختیارتون قرار میدهند ولی مواظب باشید که فقط از سایت های معتبر استفاده کنید من سایت معروف و بسیار معتبر Symantec Notron رو پیشنهاد میکنم که بخش ساخت پسورد رو هم داره و میتونه به شما در ساخت یک پسورد با امنیت بالا کمک کنه ..

 

 

در کل سعی کنید فقط یک پسورد برای سایت یا اکانت های خودتون انتخاب کنید و از پسورد های اختصاصی استفاده کنید یعنی یک پسورد رو برای چند اکانت در سایت های مختلف استفاده نکنید و برای هر اکانت خودتون یک پسورد اختصاصی تایین کنید و اگر هم فکر میکنید یادتون میره پسوردها رو در یک جای امن ذخیره کنید پیشنهاد میکنم به هیچ وجح در نوت پد ذخیره نکنید من کاربر های زیادی رو دیدم که این کار رو میکنن و دچار مشکلات جبران ناپذیری هم میشن پسورد ها رو در یک دفترچه یاداشت کنید اینطوری دیگه دست هیچ هکری بهشون نمیرسه مگر اینکه هکر بیاد سراغتون با اسلحه تهدیتون کنه !!  موفق باشید ..

  • ۹۳/۱۲/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

© 2015 by PcGamers. All Rights Reserved.